GARANTIE

Garantia se solutioneaza la sediul DECORATIV FLAG SRL prezentat in pagina de contact http://www.steag.ro/contact prin repararea sau inlocuirea produsului defect.

Garantia este solutionata in maxim 10 zile lucratoare de la receptionarea produsului. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.

Legea Garantia se aplica in conformitate cu HG 394/1995 si HG 786/1996.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, insotite de urmatoarele documente: bonul sau factura de achizitie emisa de DECORATIV FLAG SRL (copie).

In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, pot fi returnate solicitantului / expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

Orice reclamatie se primeste in scris prin fax 021.424.16.39 sau pe email la contact@steag.ro si se va raspunde in termen de 3 zile de la data inregistrarii. In cazurile speciale in care nu se poate constata in cadrul societatii deficienta produsului in garantie si este necesara efectuarea unei expertize de catre firma producatoare a produsului, ne rezervam dreptul de a remedia reclamatia la data primirii rezultatului din partea producatorului.